sokak lâmbası

21 Oca

-Emre Demir-

her gün sadece memurlar buluşur, zorunlu

ama biz memur değiliz sevgilim

her gün öpüşmek zorunda da değiliz

senden önce de vardım ben

benden önce de sinemaya gidiyordun

benden sonra da gideceksin

benden sonrası da olacak evet

bir yastıkta kocayacak değiliz

bende deneme filmlerde gördüğün aşkları

ben film karakteri değilim

ben cemil meriç okurum geceleri

yeri gelir sevişiriz de

ama cemil meriç okumaya devam ederim

daha iyi okurum seviştikten sonra

zihnim açılır

sonra sokağa çıkarım

sokak lâmbalarını kontrol ederim teker teker

gerard de nerval’in cansız bedenini ararım

sen tanımıyorsun nerval’i, sormuştum geçen

sen zaten ece ayhan’ı da kadın sanıyorsun sevgilim

utanma diye söylemedim gerçeği

ece ayhan erkekti

ben de erkeğim

Bir Yanıt to “sokak lâmbası”

  1. nihal geylan 09/03/2011 2:58 pm #

    bilmemek ayıp değil hocam:)

Bir Cevap Yazın

