içmeye ve böyle yaşamaya karar verdim

5 Şub


-Rüşdü Paşa-

“gerçekçilik bende bir yanlışlık izlenimi uyandırıyor”

bataille

gerginim. gerginlik kelimesinin ötesinde bir uç hal. birşey duyduğumda patlayabilirim.

bir kadın gözümde büyüyor. the kadın bir şekil olarak herşey için uygun. zagreb’te the kadın’la şarap içmek istiyorum. zagreb, ölü bir yer, erken kapanan bir bar, kadın ile ben için çok uygun. the kadında ilgimi çeken aptalların etkime şansının olmamasıdır. beni tedirgin eden şey, the kadın karşısındaki iletişim talepsizliğimdir. o beni kendisi ile ikame ediyor. yer değiştiriyoruz. beni etkileyen şey, o’nun beni benden kurtarması oluyor. kendiliğindelik bir mucizedir.

tanrı ile kelimelerle konuşmam ben. konuşamam.

varoluş kıpırtısını kaldırabilirim, şimdilik. tanrı’yı gizlemek işime geliyor. bir kıpırtı ile geçiştirmek daha iyi.

cinsellik makinasının hareketi kader olarak varsayılabilir. korku ve temkin.

ne bir tarihçiyim ne de bir şair. kaçıyorum. beklemedeyim. her sabah harekete geçtiğimde tiyatro başlıyor.

londra’da bir hintli kızla ot çekiyorum. yerdeyim, yeri kucaklıyorum, yer beni çeviriyor. elimdeki şarap kadehini içemiyorum. yerleşemedim. ben hiç serinleyemedim. sürekli bir kıpırtı var içimde. bu dunyada sanki hiçbir şey elde edemeyecekmiş gibi tedirgin olmak hasta ediyor beni. bir türlü hayata dahil olamıyorum. bir miras aldım, taşıdığım bilgiden kurtulamıyorum. atalarım, göçebeydi. göçebe, tasarlanmış çoşku halini reddeder.

kadın’ı çözmekte zorlandım, çünkü ilk karşılaştığımızda o’nunla seks yapıyorduk.

Bir Yanıt to “içmeye ve böyle yaşamaya karar verdim”

  1. DenizZ Meltem 26/02/2011 11:04 pm #

    Yaşama nüfuz etme eğrisi, bombenin üstündeyken iyi, ama aşşağılara doğru indiğinde başlangıçla aynı. tek fark; biri bilmeden, diğeri çok bilmiş ölüyor.
    21 gr.lık ruhun, göçtüğünü ve gittiği yerde sözcüklere ve bilgiye ihtiyacı olmadığını varsayarsak, dünyaya çok bilmiş ya da hiç bilmemiş leşlerimizi soyunmak için mi gelmiş olacağız?

    Ölmüşlere karışan çok bilmişler, bazen birbiriyle tezat önermelerde bulunmuşlar. Kafa karıştırmaktan çok, önermelerin çoğu ilüzyon.
    Gerçekten içlerinde, dudak ısırtan ya da yaşamaktan soğutanları var.
    Ne kadarı “kendi” gerçeklikleri en çok bunu merak ediyorum.
    O sağlı sollu attığınız tokatların izleri duruyor, ellerinizden ne haber?

Bir Cevap Yazın

