Tesadüf

25 Şub

-Cenk Ç. ÖZKÖMÜR-

“..sonsuza kadar sürecek yegâne aşklar, yarım kalmış aşklardır.”

emre yılmaz

bir his vardı içimde: kimseye anlatmaya çalışmadım. iyi ya da kötü, farklı bir şey olacaktı.

yoğun bir gündü. sabaha karşı uyudum. birden, uyandım: yeni uyumuş olmalıydım: saate baktım, yanılmadığımı anladım.

garip bir rüyanın ardından, gözlerimi açtım: aynı anda, telefonuma bir mesaj geldi: o’ndan.

artık tesadüf’e inanmıyorum..

*

aynı bar: hep içtiğim yer.

bugün de, farklı bir havası yok.

her şey, her zaman aynı, burada. değişen tek şey, barmen kızın saç rengi. zırt pırt değiştiriyor, saçının rengini: ne derdi var acaba?.. biri, sormalı.

programlanmış gibi içiyor herkes: hiçbir aksaklık yok. bir tuhaflık olursa eğer, suçu kendimde arayacağım.

*

stendhal, “eşitlik olmayınca sevişilemez” yazmış: allak bullak etti kafamı.

zengin fakir ayrımı yaparak sıyrılamam bu sözden ben. üzerine, çok düşünmeliyim.

*

loş ışıkta, etrafı izliyorum.

karşı masada bir kız var. kız, sol göğsünü masa’ya koymuş: bana dönük oturuyor. davet olduğundan eminim; dile getirmeme, üzerinde düşünmeme dahi gerek yok.

davet, tuzak’tan farklı mı?..

hemen karşısında, erkek arkadaşı: erkek, kıza göre güzel, kıza fazla güzel; tuzak’a düşmüş: acınası.

erkekler, gençken acınasıdır.

kadın karşısında, gençliğe gerek yok: zaten acınasıdır..

cehennemde, şeytan’a meydan okunabilir mi?..

*

yan masadaki kadın, intikam ya da macera peşinde. yanına gitmeyeceğim. hiç gerek yok: o, gelecek. gelip, ateş vesaire soracak.

etkileyici olma çabasında. bacak bacak üstüne atmış, ayağını sallıyor. yüksek topuklu ve simsiyah ayakkabılar: parlıyor. doğallık’a bir düşmanlığı var, belli.

tahmin ettiğimden de, çabuk geldi: saçma bir diyalog yaşadık, yer’ine yolladım. sarhoş olunca, bir daha gelecektir: hazmedemeyeceği kesin.

*

kadınlar, aşk’ın kendisine âşık oluyorsa eğer: erkekler de, aşk’ı, sahipleniyor: kadın’ı değil, ilişki’yi değil..

aşk, sürecek.

aşk’ıma karışmasın, sevgilim. beni yalnız bıraksın: aşkım’la baş başa.. ne bir mesaj istiyorum, ne de kavuşma..

yine, bir his var içimde.

“la vie en rose” çalıyor: bu da mı tesadüf?.. herhâlde ve mutlaka, louis armstrong söylemeli.

terapi olduğu kadar, melankoli de.

barmen kız’ı göremiyorum.. tek istediğim, bir duble daha: sek, bu kez.

2 Yanıt to “Tesadüf”

  1. DenizZ Meltem 25/02/2011 9:38 pm #

    Nefis.
    Aşka aşık olmak?
    Kör topal mastürbasyon gibi.
    Kendini becermek gibi.
    Beyin tümörünün hıçkırtması gibi.

  2. Karōshi 25/02/2011 9:55 pm #

    Tesadüf? Birkaç tane daha “???? ” yaparsam, çok mu baskı kurmuş olurum. Bu yazıya, kadınlar yorum yapacaktır… der bazıları.. bazıları da bu söylendiğinde tepki verir.
    Karōshi: “Sek mi demiştiniz? (Önünüze itilir.. siz sert sanırsınız ama başka şekildedir hareket.)
    Siz: “Ama duble olmalıydı.”
    Karōshi: “Sek olması.. yeterli değil miydi? Olmaz mı ya da?”

Bir Cevap Yazın

