Sol majör süit

8 Mar

-Deniz Meltem Esen-

Bir kitapçının önü

Vitrinde gözüme ilk ilişen: “Bach French Suite No:5 Piano G Major BWV 816” metot.

Direk girdim, kapıdan çıkan ses bir işaret!

Sibemol bu. Çağırıyor?

Göz dengem astigmat cümbüşü

Kulağım, rehber.

1700’lerden kalma bir hokkaya düştüm.

Renklerin arasından geçtim, kitapların olduğu kata doğruldum,

Köşede Grand piyano ve inadına “beyaz”.

 

Sobelendim: soluma mevzilenen kemik çerçeveli gözlüğe.

Fazla hipermetrop.

Siyahtı.

Suriye sınırındayım.

Yukarısı Lozan, aşağısı Mudanya

Misak-ı milli harekâtı: merdiven.

Ağır ağır çıkmalı diyor.

Merdiven çıkılası olsa, yokuşa sürmezdi.

Siyahla aramızda bir simsar: piyano.

Geciken açık arttırma, aceleyle fahiş fiyatına.

Satıldı!

Merdiveni önüme kattım ve kendimi azarladım.

Tek kurşunum kaldı.

Solak olsam iyi, piyanoyu vurabilirim.

Metotlar piyanonun arkasında.

Aşağıya!

Bu sefer merdiven: kurtuluş savaşı

Ağır bir aptallık çöktü.

Birinci basamağa sezonluk yerleştim.

Kıpırdatanı Vandalizm’den içeri, çekil diyeni Bakırköy’e.

Göğsümdeki ağrı, üzerimdeki çitaya hakaret.

Buldum!

Kamuflaj ve avlanmak

Merdiven-piyano arası iki adım

Diğerleri sessizliği okuyor

Gözler; popcorn+++Kulaklar; sürç-ü lisan

Direk üçüncü evre: yandım!

Yalnız, dişi, soğukkanlı ve saatte 100 km hızla

Yapraklardan ve köklerden oluşan: kütükhanedeyim

Birinci basamakla aramda bir bağ: fetüs

Yalnızlık ve dişilik: siyah çerçeve

Soğukkanlılık ve 100 km/saat hız: eril primat

Sessiz argoyu bozan: “Bach French Suite No:5 Piano G Major BWV 816”

Beyaza siyah karışmış

Kapıdan çıkan ses bir işaret!

Fa# bu. Gidiyor?

Piyanist: “Brandenburg Kralı” J.Sebastian Bach

21 Mart, 1685 – 28 Temmuz, 1750

BWV: 816 No:5 → 1685. ???

Bir Cevap Yazın

