whiskey

15 May

-Cenk ÖZKÖMÜR-

“iki tür sessizlik vardır. sözün sessizliği ve sesin sessizliği.
ikincisi bizi daha çok derinden etkiler.”
jean baudrillard

gözüm çekmecede şişenin varlığından haberdar oturmak yoruyor nasıl tahammül edebileceğimi bilmiyorum başla yapılan onaylar gereksiz işmarlar ve saire böyle geçiyor günler tahammül etmeyi bilmediğimi sanarak tahammül edebildiğimin farkındayım bu bir biçim hayatımda benim belirlediğim kesin fakat belirlerken bilinçli olduğumu sanmadığım bir biçim bir ân bağırarak ortaya çıkıp var oluşsal bir teori anlatmak istiyorum ayağa kalkarak konuşmak diyor ece baba onun gibi ayağa kalkmak beni dinleyin ey ahali demek sonrası yok ne diyeceğim the ahali’ye bilmiyorum iletişimimiz yoktu artık konuşacağım bir şey de yok eskiden olsa onları hizaya getirme arzusuyla bir iki lâf ederdim okuyun düşünün falan derdim bana n’oluyorsa artık bir arzum bir beklentim yok ayağa kalksam niçin ayakta olduğuma onlardan çok şaşırırım var oluş belki böyle bir şey bir kavga lâzım muhasım yaratma ihtiyacı kavga etmiyorum kalksam oturtmalılar oturtmasa da dinlememeliler ben de onlara bu yaptıklarından dolayı kızmalıyım tepkisizliklerine tepkisiz kalarak aslında kendimi onaylatmış mı oluyorum yoksa daha büyük bir boşluğa mı düşmüşüm gerçekten bilmiyorum ikincisi daha muhtemel ciddiye alınmayı isteyen kim ben kendimi ciddiye almıyorum ki onlar alsa n’olur n’olabilir varlıkla varlığımla ilgili problemleri genellemek yanlış genellemeler bizi bir yere götürmüyor götürmedi hiç ofisteyim hâlâ epeyi geç oldu benden daha çok burada oturan herkesin karısını sevmediğine kanaat getiriyorum yıllardır yaptığım şey bu evli olsaydım kim bilir daha neler saçmalardım şarkıda you’re free to choose a life to live or one that’s left to lose diyor vay be diyorum yaslanıyorum arkama çekmece hâlâ kapalı the şişe’ye kavuşmasam da olur yeter ki bana bir iyilik yapın ve defolun lütfen.

Bir Yanıt to “whiskey”

  1. onemsiz 15/05/2011 10:04 pm #

    gözlerim harflerin üzerinde iken, ben ayağa kalkmayı düşündüm. ayağa kalkmayı düşünen seni okurken, kendimi… yardımcı olamıyorum, yardımcı olamıyorsun. yine de devam ediyor…

Bir Cevap Yazın

